hjælp til facebook annoncering
Få flere kunder med målrettet annoncering på Facebook
Syndlighed og derved bl.a. annoncering på Facebook er en vigtig og effektiv markedsføringskanal – hvis det altså er sat korrekt op.
Du kan nemlig ramme dine kundegruppe(r) meget præcist på bl.a. interesser, erhverv, alder, køn og geografi – men også via din egen målsætning. Det kræver dog, at du ved hvad dine mål for din Facebook annoncering er samt har fuldstændig styr på det tekniske – særligt efter iOS14 opdateringen.
Jo mere sikker og korrekt du er, jo bedre (og billigere) resultater får du.
Ønsker du at...
- Skabe opmærksomhed?
- Skabe trafik til din hjemmeside?
- Generere tilmeldinger til nyhedsbrev?
- Fastholde interesserede kunder?
- Få øget kendskabsgrad?
- Konverteringer på din webshop?
… så er annoncering på Facebook (og Instagram) er helt klart must have for dig.
Husk at sætte mål
Når du har fundet ud af, hvad du gerne vil bruge annoncering på Facebook til, er det vigtigt, at du har sat dig nogle realistiske mål. På den måde kan du bedst se, om dine annoncer virker optimalt.
Et (eller flere) mål kan fx. være, at opnå X antal eksponeringer, hvoraf X antal har klikket sig ind på din hjemmeside – til en max pris på X antal kroner pr. klik.
HAR DU BRUG FOR HJÆLP TIL FACEBOOK ANNONCERING?
Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig. Så tager vi en snak om din virksomhed og de mange muligheder Facebook kan bringe.
HAR DU BRUG FOR HJÆLP til FACEBOOK ANNONCERING?
Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig. Så tager vi en snak om din virksomhed og de mange muligheder Facebook kan bringe.